netFinn Tukifoorumi
16.12.18 - klo:06:43 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Jos huomaat foorumissa puutteita niin laitappa viestiä tuonne "Palaute & parannusehdotukset
"-kategoriaan Hymyilee

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Varmuuskopiointi  (Luettu 1185 kertaa)
mariannekfi
Tulokas
*
Poissa Poissa

Profiili
« : 26.03.18 - klo:14:45 »

Hei,

minulla hajosi tietokone ja hankin uuden. Onneksi tiedot olivat tallessa.
Sitten halusinkin jo ottaa uuden varmuuskopion omalle koneelleni, mutta en ollut vielä saanut ftp-ohjelmaa käyttöön. Kokeilin cPanelin kautta.

Nyt kun useamman päivän jälkeen taas tulin cPaneliin, havaitsin että on juuri käynnissä varmuuskopiointi *2, ja välissäkin oli tehty yksi. Luulin tilanneeni YHDEN varmuuskopion. Tätä menoa levytila täyttyy turhista varmuuskopioista.

Miten saan nämä kaikki varmuuskopiot pois levytilasta? En edes tähän hätään, sairaana, löydä niiden sijaintia. Kyseessä on hoitamani yhdistyksen hotelli.
tallennettu
mariannekfi
Tulokas
*
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 27.03.18 - klo:14:46 »

Löysin ne sitten pakon edessä, ja poistin, kun hallituksen jäsenet eivät päässeet lukemaan sähköposteja. Palvelintila oli loppunut.

Mutta onko varmaa, ettei sinne ilmesty uusia varmuuskopioita hamaan tulevaisuuteen asti?
tallennettu
netFinn
Ylläpitäjä
Seniori
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 29.03.18 - klo:00:10 »

Hei,

tämä ei ole oikea paikka kysyä jos haluaa vastauksen nopeasti.
On suositeltavaa avata tukipyyntö asiakashallinnassa, tai käyttää yhteydenottolomaketta täällä:
https://netfinn.fi/ota-yhteytta/

> Mutta onko varmaa, ettei sinne ilmesty uusia varmuuskopioita hamaan tulevaisuuteen asti?

Itse tehdyt varmuuskopiot täytyy itse poistaa, eikä niitä ilmesty itsekseen.

Palvelin tekee varmuuskopion joka päivä ja myös edellisen päivän varmuuskopio on tallessa, mutta nämä eivät käytä webhotellitilin levytilaa.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!